anak kumpulan

anak kumpulan

IKUTI GROUP KAMI DI FACEBOOK

Friday 17 June 2011

Kenangan Abadi KRABI II


















Ramai di MALAYSIA belum mengetahui lg bahawa untuk MELANCONG punya pelbagai cara. Ramai juga yang tidak sanggup ke LUAR NEGARA secara BERSENDIRIAN...ada juga yang takut kerana pernah dengar Khabar Angin yang menakutkan seperti penculikan, demonstrasi dll, tidak kurang juga yang menganggap untuk melancong perlu menyediakan perbelanjaan yang menelan Ribuan Ringgit, Dollar, Rupiah dll.....


Kami di TRANSWORLD TRAIN TRAVELERS sudah membuktikannya, tanpa pembelanjaan yang TINGGI, anda juga mampu meredah semua negara jiran khususnya ASIA TENGGARA tanpa menelan kos yang terlalu tinggi, Malah kami juga menyediakan pakej-pakej KEMBARA KERETAPI yang terbukti memberi keyakinan kepada rombongan kami.


KRABI II sudah membuktikan, dengan KOS yang KECIL sebanyak RM415, kami mampu melawati THAILAND di beberapa buah tempat seperti HATYAI-THUNG SUNG-TRANG-KRABI......dan kami bermalam di KRABI selama 3 HARI!!....manakala program kembara kami berjalan selama 5 Hari 6 Malam!! berbaloi bukan?


RM415 yang dibayar bg setiap peserta meliputi pembayaran (Transport pergi dan pulang dan Hotel 3 Bintang). Peserta rombongan ini meliputi seluruh lapisan masyarakat, hanya bagi tahan lasak sahaja.


Anda tidak percaya?? menganggap ianya hanya suatu pembohongan?? sila hubungi perserta2 KRABI II.
Kami menyedikan anda link FACEBOOK mereka dan bertanya sendiri pengalaman mereka.


PESERTA KRABI II

Dewasa

1) Angah Kaloi 
2) Tuan Muda Raffil Haziq
3) Kamarul Bakri
4) Siti Nur Aishah
5) Rusnilawati Salleh

Remaja/Kanak2

1)Adlin Nabila
2) Nur Ain Shahirah
3) Qilaa Zaraa
4) Syauqina Fatimah
5) Muhd Irfan


KREW

1) Mohd Ridzuan Muda
2) Anaz B Ariz


Tahniah kami ucapkan kepada semua peserta Rombongan KRABI II...kepada mereka yang berminat bolehlah menyertai pengembaraan kami di...




No comments:

Post a Comment